جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

وضعیت عجیب ورزش خراسان رضوی| تغییرات در اداره کل ورزش و جوانان انجام می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۰۰۷۴۵
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
وضعیت عجیب ورزش خراسان رضوی| تغییرات در اداره کل ورزش و جوانان انجام می‌شود؟
این روزها ورزش خراسان رضوی وضعیت عجیبی را تجربه می‌کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، وضعیت عجیب اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه‌دار است و همچنان قرار نیست ورزش استان رنگ آرامش را به خود ببینید. بعد از تجربه عجیب 2 مدیرکل قبلی که هر یک مدتی درگیر ماجراهای قضایی شدند و کارشان حتی به بازداشت هم رسید، حالا مدیر کل سوم هم شایعه شده که استعفا کرده‌است و حتی چند روزی هم هست که در محل کار خود حاضر نمی‌شود.

ماجرا از این قرار است که حکم مدیرکلی وی در حد سرپرستی باقی ماند و بر اساس قانون، مدت زمان قانونی حضور وی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به پایان رسیده‌است.

در همین رابطه ابتدای هفته گذشته تصمیم افشین داوری برای تغییرات در رده معاونانش با ممانعت استانداری روبه‌رو شد. وی تصمیم گرفته‌بود جبار قوچان‌نژاد، معاون توسعه ورزشی خود را برکنار کند و محمود قربانیار را به این سمت منصوب کند، اما در حین برگزاری مراسم تودیع و معارفه، با ورود به موقع استانداری، این تصمیم وتو شد و مراسم نصفه کاره به هم خورد.

جانشین داوری چه کسی خواهدبود؟

جالب اینکه پس از گذشت چندین روز از این اتفاق، ابتدا شنیده شد که داوری استعفا کرده و در محل کار خود حاضر نمی شود. پس از آن هم شایعات مختلفی مطرح شده، از تعیین جانشین داوری توسط وزارت ورزش و جوانان تا رایزنی‌های وی برای بازگشت به اداره کل ورزش استان، این بار با حکم مدیرکلی و نه سرپرستی.

در ورزش استان خراسان رضوی وی موافقان و مخالفانی دارد، اما به نظر می رسد نمایندگان خراسان رضوی  درمجلس شورای اسلامی، دل خوشی از داوری ندارند و منتقد جدی او محسوب می‌شوند.

در خصوص جانشینان داوری، مهمترین اسمی که شنیده می‌شود، هاشمی‌جواهری، مدیرکل اسبق ورزش استان در دوران دولت محمود احمدی‌نژاد است. وی در این سال‌ها از ورزش دور نبوده و ریاست مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی را هم برعهده داشته است.

حتی شنیده می شود حکم مدیرکلی وی صادر شده، اما مشخص نیست چرا همچنان منتشر نمی شود؟

آنچه مبرهن است اینکه ادامه وضعیت نامشخص فعلی، برای ورزش استان سمی مهلک است و باید وزیر ورزش و جوانان، تصمیم خود در خصوص ادامه فعالیت داوری یا برکناری وی را سریع‌تر نهایی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->